نسیم زندگی ما

هجده و نوزده ماهگی

1394/1/19 13:45
نویسنده : مامان نسیم
408 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااام به دختر قشنگم 

سال نو مبارک عزیزم انشاله صد سال با سلامتی و دل خوش زندگی کنی 

ماشاله تو این دو ماه تغییرات زیادی کردی شیرین زبون با نمک شدی خوشگلتر شدی بابا جون میگه دختر ما از همه بچه هایی که تا الان دیدم خوشگل ترو باهوش تر و شیرین زبونتره خخخخخخ

از هجده ماهگی میتونی جمله های کوتاه رو بگی چند تاشو برات مینویسم

حنا دسید=حنانه ترسید

بابا نیس=بابا نیست

بابا دوس داه سه= بابا نسیمو دوست داره

حنا بودو= حنانه بدو

داه داه عباسی= تاپ تاپ عباسی

مامان باشو= مامان پاشو 

دختر نازم ماشاله بالا و پایین رو خیلی خوب تشخیص میدی میگیم بالا دستاتو میبری بالا

بازی لی لی لی لی حوضک رو خیلی دوست داری تا میگم لی لی لی لی حوضک زودی شصت دستت رو میگیری و میگی من من من 

یه مدت از صدای لباسشویی میتر​سیدی من برات شعر میچرخه و میچرخه... لباسشویی میچرخه  میخونم شما هم زودی شروع میکنی به چرخوندن باسنت ...کلا برای همه این کار شده سرگرمی و با این شعر کلی میرقصی برامون 

دیگه اینکه تو نوزده ماهگی یه بار که یه کم پاهات پوشک سوز شده بود پوشکت نکردمو گفتم نسیم جون اگه جیش داشتی باید بری دستشویی من اصلا قصد نداشتم از پوشک بگیرمت فقط میخواستم چند دقیقه باز باشی ولی شما اینقدر باهوش و زرنگی ماشاااااااااااااااله که دیگه نذاشتی پوشکت کنم یه بارم پوشکتو باز کردی انداختی تو سطل آشغال خخخخخ هر وقت جیش داری میگی ماما جیش پاشوووو اگرم خیلی عجله ای باشه میگی بودووووو(اسفند دونه دونه)

رنگ آبی نارنجی سبز رو هم میشناسی به نارنجی میگی ناجی به سبز هم میگی سز

نسیم زندگی ما

 

باقی عکس ها در ادامه مطلب...

 

 

 

نسیم زنگی ما

روز اول عید نسیم جون میره سر خاک بابا بزرگ

 

 

 

 

نسیم زندگی ما

نسیم جون همراه دوستاش سیزده بدر

 

ز

دخترم قهرمانههههههه

 

نسیم زندگی ما

طلا خانوم میخواد بره ددر

 

 

نسیم زندگی ما

عاشق بازی با قطار اشکال هندسی

 

 

نسیم زندگی ما

ماشاله دختر نازم میتونه شکل هارو تشخیص بده و هرکدوم رو سر جی خودش بذاره

 

 

 

نسیم زندگی ما

نسیم جون تو تلکابین لاهیجان

 

 

نسیم زندگی ما

دخترم از لاهیجان عروسک خریده

 

 

نسیم

دختر نازم کمک مامان باقالی پاک میکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ندا
15 خرداد 94 17:54
ماشاالله نسیم جون چه بزرگ و ناز و خانوم شده خدا حفظش کنه عزیزمو از طرف من ببوسش
مامان نسیم
پاسخ
ممنون ندا جونم شما هم اترین کوچولو رو ببوس