نسیم زندگی ما

پرنسس من.......

1392/10/14 21:41
نویسنده : مامان نسیم
212 بازدید
اشتراک گذاری

پرنسس من دختر نازم  امروز که 67 روزه شدی من شاکر خدا هستم که  شما فرشته کوچولو  رو به ما هدیه داد و زندگیمونو زیباتر و شیرین تر کرد

 

مادر  .....

یعنی نه ماه انتظار و روز شماری تا لحظه دیدار

یعنی بهترین لحظه زندگی زمان شنیدن اولین گریه دلبند

یعنی احساس شیرین و دوست داشتنی شیر دادن .....

 

وقتی میخندی و خوشحالی ...

وقتی  گریه میکنی و فقط بغل من آروم میشی......

وقتی شیر میخوری و منو نگاه میکنی  با چشمات میخندی....

وقتی که با چشم دنبالم میکنی از جلو چشمت که میرم بغض میکنی .....

وقتی صبح از خواب بیدار میشم شما رو کنار خودم میبینم که مثل فرشته ها خوابیدی .....

احساس میکنم لذتی بالاتر از داشتنت تو زندگی وجود نداره و فقط آرزوی سلامتی و عاقبت بخیری برات دارم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)