نسیم زندگی ما

دهمین ماهگرد

1393/4/26 14:37
نویسنده : مامان نسیم
297 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام بر فرشته کوچولوی شیطون بلای جیگر طلای خودم

اول از همه به رسم ادب یه تشکر ویژه از همه دوستای خوبم  که به وبلاگ نسیم سر میزنن و ما رو خوشحال میکنن از همه و همه بابت لطفشون تشکر میکنم

و هم اکنون مشروح اخبار

عزیزدلم تا الان 5 تا دندون خوشششششگل دو تا از بالا سه از پایین در اوردی مبارکهههههههههههههه

ماشاله کلی شیطون شدی همش دنبال کنجکاوی هستی

به سرعت نور از مبل میری بالا و میای پایین (مدارکشم موجوده)

میری پشت یه چیزی قایم میشی بشین پاشو میکنی مثلا داری دالی بازی میکنیniniweblog.com

عاشق پیازی تا ساکت میشی میفهمم که رفتی سراغ پیازها خیلی با مزه گازشون میزنی

بی نهایت به بابا جون وابسته شدی niniweblog.comمدام میگی بابا بابا بابا (حسودیییییییییییییniniweblog.com) تازگیا منم سر افراز کردی و ماما هم میگی قربونت برمممممممم

دیگه بدون اینکه دستتو ب جایی بگیری خودت بلند میشی ماشالههههههههههه  

کشوها و کابینت های آشبزخونه از دستت در امان نیستن مدام بازشون میکنی و کلللی ریخت و پاشییییی فدای شیطونیات بشم مننننننniniweblog.com

 

و در آخر اینکه ما عاشقتیم و بهترین آرزوها رو برات داریم

به امید آینده ای درخشان

 

نسیم طلا در فروشگاه

لطفا برای دیدن باقی عکس ها به ادامه مطلب برید .....

این مامان همش به فکر خریده خودم باید به فکر شکم خودم باشم

 

کتاب منو کی گذاشته اینجا؟

 

الان خودم میارمش

 

آها دارم میرسم

 

ها ها ها فکر کردین من نمیتونم بیارمش 

 

عجب هندوونه اییییی حملههههههههه

 

هووووووووممممم به به

 

عجب جایی گیر کردیمااااا یا وسایل آدمو میذارن روی مبل یا زیر مبل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مینو
25 مرداد 93 0:08
اونا چیه خریدی
مامان نسیم
پاسخ
: خخخخخخخخخخخخخ خوراکییییی
نی نی عکس
10 شهریور 93 13:02
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم . http://www.niniaxs.ir/
کیک و شیرینی خونگی و بیسکوییتهای فانتزی
16 شهریور 93 23:55
سلام عزیزم ... کوچولوی نازت رو ببوس لطفا