نسیم زندگی ما

چهار ماهگی شاهزاده من

1392/11/11 10:47
نویسنده : مامان نسیم
376 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

*زر افشان دختر زیبای خورشید

سرودی خوش برانگیزد که برخیز

سبو چشمک زنان از گوشه طاق

به دامانم درآویزد که برخیز*  

   چهار ماهگیت مبارک دخترکم

چند روز پیش  رفتیم واکسن 4 ماهگیتو زدیم عزیزم

الهی قربونت برم مننننننن تا سوزن رفت تو پای کوچولوت جییغت رفت هوا

ببخش که کاری از من ساخته نیست اینا همه برای سلامتی خودته قند عسلمزبانکده محصل خدا رو شکر قد و وزنتم عالی بود تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تازگیا یه عاااالمه ناز  میکنیمدام ما رو نگاه میکنی منتظر یه آلارمی که قهقهه بزنی عاششششقتیم به خدا

عاشق اینی که موقع شیر خوردن دستاتو بیاری بالا من بوسشون کنم بووووووووووووووووووس

منم عاشق اینم که موقع شیر خوردن میخندی خیییییییییییلی جیگر میشی

 

دوست دارم حتی الان که ساعت 2 نصفه شبه و دارم وبلاگتو مینویسم حتی چند روز پیش رکورد زیدی نه بار پیفو کردی (ترجیحا از این به بعد زیاد بو دار نباشه بهتره) مامان جون من گفتم یارانه ها قراره زیاد بشه ولی نه تا این حد دخترم

یکی از کارهای مهم مامان شده کالبد شکافی پوشک شما چون حساسیت به پروتیین گاوی داری مدام بررسی میکنم ببینم خدایی نکرده خون تو پیفوت نباشه

 

قربونت برم منننن از چی اینقدر تعجب کردی مامان

 

بقیه عکسهارو تو ادامه مطلب ببینید......

 

 

قربون نگاه کردنت بشم مامانییییی

 

 

نسیم بعد از حمام

نسیم جون بعد از حمام

 

 

نسیم وقتی رو پای مامانه دوست داره پاهاشو بالا بیاره مامان بوسشون کنه

 

 

نسیم عاشق جغجغشه

 

 

نسیم وقتی لالا داره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامی پوریا
11 بهمن 92 18:01
┓━━━┏ ┃┓┏┓┗ ┃┃┃╋ ┃┃┃╋ ┃┛┗┛┏ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┓━━┗┃ ┃┓━━┗ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┛━━┏┃ ┓━━┗┃ ┛━━┏┃ ┓━━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━━┏ ┃┓┏┓┏┃ ┛┗┃┃┛┗ ╋╋┃┃ ╋╋┃┃ ╋╋┛┗ ┓━━━┏ ┃┓┏┓┗ ┃┃┃╋ ┃┃┃╋ ┃┛┗┛┏ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┃┓━┏┃ ┛┗╋┛┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┛━┗┃ ┛┏┓┏┃ ┓┗┃┃┃ ┛━┗┛┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┃┓━┏┃ ┛┗╋┛┗ ┓━┏┓━┏ ┃┃┛┗┃┃ ┃┓┏┓┏┃ ┃┃┃┃┃┃ ┃┃┃┃┃┃ آپــــــــــــــم...بهم سر بزنین
مامی پوریا
21 بهمن 92 15:09
مامانی منتظر عکس های جدیداز نسیم جون هستیم
مامان نسیم
پاسخ
ممنون از لطف شما
مریم
23 بهمن 92 20:23
اونجایی که تعجب کرده داره میگه پس سینا کوووو
مامان نسیم
پاسخ
ای جوووووووووووونم سینا کوچولو بووووووووس انشاله به زودی میاد روی ماهشو میبینیم
گروه طراحی سیاه و سفید
27 بهمن 92 23:27
......به به چه نی نی خوشملی
مامی آرش
28 بهمن 92 1:50
هزار ماشاله به نسیم کوچولو چه چشمای نازی داره