نسیم زندگی ما

پنجمین ماه زندگی

1392/12/8 16:22
نویسنده : مامان نسیم
317 بازدید
اشتراک گذاری

* به یمن آمدنت هزاران ستاره در  آسمان آبی دلم درخشید

تو اولین آخرین حکایت بی انتهای عشقی ...*

سلام دختر نازم

من اومدم با کلی خبر خوب و جدید

اول از همه اینکه شما 4 ماه 18 روزت بود که تونستی غلت بزنی من مشغول آشپزی بودم که بابایی گفت نسیم دمر شده هوراااااااا منم برات صدقه گذاشتمو اسفند دود کردم انشاله مراحل موفقیت رو یکی یکی سپری کنی مامان جون البته الان دیگه قشنگ غلت میزنی

نسیم مو قشنگ مامان برای اولین بار موهای خوشگلتو کوتاه کرد آخه همش میومد تو چشمت قربونت برم البته یکم ناشی بازی دراوردم ولی بدک نشد جیگرم

 

یه مدته یاد گرفتی شصت پاتو میگیری ( ای جوووووونم )تلاش میکنی ببریش سمت دهنت یعنی من عاشق اینم که ببینم نینیا شصت پاشونو میخورن خخخخخ

 

با دماغ منم که کلا مشکل داری تا میای بغلم فوری دماغمو میکشی

 

قربون جیغ زدنت برم تازگیا برامون سمفونی جیغ با صداهای مختلف اجرا میکنی گاهی نصف شبا که ما خوابیدیم شما آوازت میگیره قربون صدات بشم ما که کلی کیف میکنیم وقتی آواز میخونی حتی نصف شبا

 

قربونت برم که با همه مهربونی بغل همه میری  براشون میخندی آخه دختر ما هم مهمون نوازه هم اجتماعیه

فقط مامان جون وقتی میری بغل مهمون نباید دماغشونو بکشی عزیزم

 

دخترم حموم کردنو خیلی دوست داریconnie_36.gif بیشتر اوقات بابا جون حمومت میکنه  ولی دقیقا 7 اسفند یعنی 5 ماهگیت من به تنهایی و کاملا مستقل حمامت کردم

 

شبا هم تا کلی لالایی برات نخونم  رو پاهام نذارمت نمیخوابی البته علت دیر خوابیدنتو کشف کردم ساعت 11 که باید بخوابی کلی میخندی و دل منو بابا جونو میبری ما هم کلی باهات بازی میکنیم  کلا خواب از سر شما میپره ههههه دیگه آخراش التماست میکنم بخواب بچه جون

 

منم این روزا سرم خیلی شلوغه خونه تکونی عید . خرید عید  خیاطی و اسباب کشی....یه خبر خوب اینکه داریم میریم یه خونه جدید انشاله هر جا هستیم همیشه سالم و خوشبخت باشیم

 

دیگه اینکه منو بابا جون خیییییییلی دوست داریم و بهترین آرزوها رو برات داریم

 

چندتا عکس از پنج ماهگیت میذارم گلم

 

 

 بقیه عکسها در ادامه مطلب

نسیم بادکنک دوست داره

 

 

بهترین روش برای خوابوندن نسیم

 

 

نسیم برای اولین بار موهاشو کوتاه کرد

 

 

جیگر مامان میتونه یکم سینه خیز بیاد جلو

 

 

 

نسیم آهنگ عروسک موزیکالشو که میشنوه آروم میشه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سارا
11 اسفند 92 23:45
خوب بود قشنگ می نویسی ادم دلش می خاد بچه دار شه
مامان نسیم
پاسخ
:مرسی گلم انشاله به زودی مامان بشی
مریم
12 اسفند 92 20:28
ماشاله نسیم جون روز به روز نازتر میشه، خدا براتون حفظش کنه راستی منزل نو مبارک ایشاله به شادی و سلامتی توش زندگی کنید
مامان نسیم
پاسخ
: ممنون مریم جان شما به نسیم کوچولو لطف دارید
مامی پوریا
7 فروردین 93 12:54
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. **نوروزت مبارک** پاسخ:مرسی دوستم عید شما هم مبارک